حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

بعضی از حرفا هست که وقتی میشنویشون،هر کاری میکنی نمیتونی بهش فکر نکنی،یه جورایی داغونت میکنه،حتی زمان هم حالش نمیکنه،فراموشش نمیکنی....خیلی بده...

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:48

زندگی اینقدر کوتاهه که ما باید یاد بگیریم که چه شکلی لحظه هامون را شاد بگذرونیم و زندگی کنیم. میدونم اینا همش مثل شعار میمونه ولی اگه تلاش کنی میتونی بدترین لحظاتت را به زیباترین ها تبدیل کنی. حداقل تلاش کن.

دلم میخاد آلبالو والی دل شکسته ام نمیذاره،آروم نمیگیره...

آلبالو چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:45

صبور باش گلم، صبوووووررررر

جز این راهی نیست عزیزم،اما من دیگه اون سحر صبور سالها پیش نیستم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد