حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

دو تا اسم دو خاطره دو نقطه چین،دو تا دور افتاده ی تنها نشین...

این نوشته ی ویولت را حتما بخوانید

وقتی مردی شما را بخواهد، هیچ چیز نمی تواند جلوی او را بگیرد.

اگر شما را نخواهد، هیچ چیز نمی تواند نگهش دارد.

میدونم که این quize های facebook هیچ روال خاصی ندارن،اما خوشحالم که تورو به عنوان اولین Top friend ام انتخاب  کرد...

جدا تا حالا خواب من رو دیده بودی؟

دیگر چه فرق می کند
باشی یا نباشی
من با تو زندگی می کنم...

عادت کردی؟

هنوز منتظرم،خوشحالم از همین ارتباط ناچیز...

حتا خودم هم طاقت خوندن وبلاگ قبلیم رو ندارم....لعنتی بفهم....دارم گریه میکنم...

جوابم رو نمیدی ازم دوری میکنی،بهم بی اعتنایی میکنی...و من بیشتر از هر وقت دلتنگتم...

تبدیل کردن دوستی به عشق آسونه،اما عشق به دوستی....

واسه برگشتنت هر شب درا رو باز میذارم...

هرگز حسرتی در هیچ جای دنیا اینگونه جمع نمی شود که در همین 3 واژه کوتاه"او دوستم ندارد"......

وقتی دارم زبان میخونم کتابی رو که تو بهم دادی و میارم و تمرینایی که حل کردم وتعداد  جوابای غلط و درستم رو با مال تو مقایسه میکنم،میخوام ببینم من بهترم یا تو...خنده داره نه؟دنبال دست خطت  میگردم ،نکاتی که تو کتابت یادداشت کردی تنها نوشته هایی که از تو دارم...دوستت دارم...هنوز دوستت دارم با  تمام  وجودم عزیزترینم...

این را بخوانید!زیباست....

هر موقع که فکر میکنم دلم دیگه برات تنگ نمیشه دلتنگ ترینم...

به یادت هستم ، بی هیچ بهانه ای ، شاید دوست داشتن همین باشد ...

عکس های آخرین دیدارمون رو نگاه میکنم...چرا همش دستهای من دورت ان؟انگار که میخواستم نگاهت دارم....

امشب دلم دست هایت را میخواست برای نوازش کردنم و سر انگشتانت را برای بوسیدنشان...

حس کردم جوابت به من پر از غرور بود،پر از بی اعتنایی...khahesh .toam moragheb bash .حتا نگفتی مراقب خودت باش!!!