حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دلم نمیخواد هیچوقت بچه دار شم ...

چه جوری یه نفر که از گوشت و پوست خودته میتونه آدم رو تا سر حد مرگ عصبانی و ناراحت کنه و عین خیالشم نباشه؟؟؟؟؟؟؟؟

بعضی وقتا یه حرف هایی تو دلته که حتا یه نفر رو هم پیدا نمیکنی باهاش ازشون حرف بزنی،واسه همین میریزی تو خودت...خیلی بده...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

برای خودم

کاش میرفتم بیرون،کسلم،خسته ام،یه جور روح افسردگی تو این خونه پاشیده شده،نمیخوام همه چی بر گرده به قبل،از تکرار وقایع اونم به بدترین شکل میترسم،نباید وابسته باشم...

امشب جات  خالی بود،بینهایت،رفته بودم جایی که وقتی اینجا بودی هم یکی از آرزوهام این بود با تو برم اونجا....خیلی قشنگ و عاشقانه و رویایی بود...مطمئنم روزی با تو اونجا قدم میزنم و لذت میبرم،فقط با تو...

تولدت مبارک...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

حس خوبی ندارم...

چه جوری میشه ۵ کیلو وزن اضافه کرد؟بعد سالها رفتم خیاطی،اندازم رو گرفت،نشسته بودم داشتم لباسهایی رو که دوخته بود میدیدم،هر جور نگاه میکردم میدادم خیلی سایزشون از من بیشتره،گفتم اینا سایزشون زیاده نه؟گفت اره،تو اصلآ خودت رو با کسی مقایسه نکن،من تا  حالا مشتری نداشتم که دور بازوش ۲۲ cm بوده باشه!!!!!!

البته نظرش این بود که من سایزم خوبه!!!!!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تو که نیستی ،حتا دلخوشی ندارم که بیام نت،دلم برات تنگ شده،زود بیا...

دیدم تو خواب وقت سحر

شهزاده ای زرین کمند

نشسته بر اسب سفید

می اومد از کوه و کمر

می رفت و آتش به دلم می زد نگاهش

می رفت و آتش به دلم می زد نگاهش

کاشکی دلم رسوا بشه دریا بشه این دو چشم پر آبم

روزی که بختم وا بشه پیدا بشه اون که اومد تو خوابم

شهزاده ی رویای من شاید تویی

اون کس که شب در خواب من آید تویی تو

از خواب شیرین ناگه پریدم

او را ندیدم دیگر کنارم به خدا

جانم رسیده از غصه بر لب

هر روز و هر شب در انتظارم به خدا

الان باید خوشحال باشم،چون کارم درست پیش رفت و حل شد،ولی انقدر خستم که حسی ندارم،اما خدایا شکرت به خاطر همه چی...

اون بالا رو بخونین،دلیلش اینه ...

اردیبهشت ماه رو خیلی دوست دارم،تو میدونی چرا ،نه؟

اصن هیشکی من و دوست نداره،اصن هیچم حالم خوب نیست،اصن دلم میخواد گریه کنم.هیچیم نشده،فقط دلم میخواد غر بزنم،فردا خوب میشم 

کمی آهسته تر زیبا،کمی آهسته تر رد شو...