حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

این چند روزه که کم پیدام،اومدم پیش خانوادم،خوبه کار خاصی نمیکنم اما خیالم راحته.مامانم من رو به زور برد دندون پزشکی و یه دندون عقلم و کندم که الان جاش بخیه زده شده و یه دندونمم امروز پر کردم که هنوز بی حس و حس میکنم صورتم کجه!خلاصه اینکه هستم فعلا،همه چی آرومه....گوش شیطون کر البته....

.از شما میخوام قضاوت کنین

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

درگیر رویای توام . منو دوباره خواب کن

دنیا اگه تنهام گذاشت . تو منو انتخاب کن

باور نمی کنم ولی . انگار غرور من شکست

اگه دلت میخواد بری . اصرار من بی فایدست

خواستم بهت چیزی نگم . تا با چشام خواهش کنم

بستم به روت درارو . تا احساس آرامش کنم 

دلت از آرزوی من . انگار که بی خبر نبود 

حتی تو تصمیمای من . چشمات بی اثر نبود

از اینکه با بزرگ شدن بین دوستی ها و رفاقتا فاصله میفته خوشم  نمیاد....اما انگار بعضی وقتا چاره ای  نیست...بعضی چیزا اجتناب ناپذیرن وقتی زندگیت داره مسیرش رو عوض میکنه...

سف.ارت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

شروع کردم به بافتن دستبند،خیلی باحاله،باعث میشه دقت و تمرکز آدم بالا بره،از بیکاریم خیلی خیلی بهتره،پیشنهاد میکنم شما هم دست به کار شین 

http://friendship-bracelets.net

فلفل دلم برات خیلی تنگ شده،منتظرم با یه روحیه خوب برگردی عزیزم....

جالبه،۲۸ ام اون ماه(میلادی)میل پذیرشم امد،و ۲۸ ام این ماه نامه پذیرشم،خدایا شکرت.....