حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حالم از آدمها ی این دور و زمونه بهم میخوره....هر کاری میکنم حالم خوب نمیشه،دلم میخواد یه دل سیر گریه کنم....چرا هر چی ضد ارزشه شده ارزش؟چرا اگه بدی کنی میشی آدم خوب؟چرا اگه چرت و پرت بگی و هرز باشی میشی آدم باحال؟

نظرات 5 + ارسال نظر
آلبالو سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:14

نه سحر جونی، هنوز زوده که عصبی بشی. مشکل اینه که اونجایی که هستی هنوز نتونستی آدمهایی که از جنس خودت هستند را پیدا کنی، حالا کم کم پیداشون میکنی و حالت بهتر هم میشه.

امیدوارم آلبالو جونی که پیدا کنم واقعا...

امین یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:50

بله میگذره
فقط سعی کن خودت باشی واین تو باشی که روی دیگران تاثیر میذاری نه برعکس
موفق باشی و صبور

میشا پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 http://torsh-shirin.blogsky.com/

تو این دوره همینه نمیشه به کسی خوبی کرد هرچی خوبی کنی بدی میبینی منم مثل تو از همه این آدمها حالم بهم میخوره

فلفل سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:58

سلام سحرجونی خوشحالم که خداروشکر ویزات اومد و به سلامتی رفتی و دوستتو دیدی وای چه لحظه ی قشنگی بوده!

سحر خیلی خوشحالم برات مطمئنم روزای خوشی در انتظارتن...

مرسی فلفل جونم،خیلی لحظه ی خوبی بود....واسم دعا کن عزیزم

امین سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:18

سلام خارجی

سلام اقای پدر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد