حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

این روزا انقدر فکرم مشغوله و یه جورایی درگیر عشق و درس و کار و و مریضی و کلا زندگی که حتی تو خواب هم این مساله رهام نمیکنه...تمرکز برای نوشتن ندارم با این که دلم نوشتن میخواد...

زبانم نمی چرخد، فقط شب خوش تمام من‬

وقتی خاطره های آدم زیاد می شه
دیوار اتاقش پر’ه عکس می شه
اما دلت برای اونی تنگ می شه
که نمی تونی عکسشو به دیوار بزنی...

راست میگه،تو اتاقم عکس کسایی هاست که دوستشون دارم اما عکس تو رو نمیتونم بزنم،اما پارسال خوب بود چون تنها بودم عکس دو نفرمون و بعضی وقتام عکس تکیت روی لپ تاپم بود...

هر چیزی میشه،هر کاری میکنم،هر کاری میکنی،هرچقدر هم ناراحت باشم،باز هم اولین چیزی که به ذهنم میاد اینه که چقدر دوست دارم...

این آهنگ و قبلن شنیده بودم و دوسش داشتم،اما نمیدونستم  شاعرش هم  دانشگاهی  خودمه و دوست دوستمه،وقتی کاری رو از کسی که دیدیش و میشناسیش میشنوی واقعن جالبه

من و تو

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

به کسی که واسه مرگ دوستش عزاداره چه جوری باید دلداری داد؟میترسم با پرسیدن وحرف زدن ازش فقط درد رو بیشتر کنم...لعنت به این مملکت ...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

هدیه ات
دلم!
روی بسته  نوشتم 
<<شکستنی>>ست...

منتظر میمانم،تنها ،بی کس...شاید معجزه ای بشود...

یه پاکت بود،برام یه cd فرستاده بودی،نرم افزار بود،چقدر دست خطت قشنگ بود،دلم میخواست اون پاکت رو نگه دارم اما نمیشد،نباید کسی اون رو میدید...خیلی قشنگ بود...دست خطت...

دلم تنگ است...

به قول شاملو دهانت را میبویند مبادا گفته باشی دوستت دارم...از الان همه چیز ولنتین رو دارن کنترل میکنن و هرگونه کارت و قلب و عروسک و از این دست وسایل رو فروشش رو ممنوع کردن و غیر قانونی،تو این مملکت دوست داشتن و عشق ورزیدن بدترین گناهه،انوقت میگن چرا انقدر دچار فساد اخلاقی شدیم...

گریه میکنم،گریه میکنم،اما این بغض نمیشکنه...گریه میکنم...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تو همیشه آدم رو غافلگیر میکنی!باور کن!

باهات کاملا موافقم! لینک

دلم چیپس و پفک میخوادددددد..........خدایا من چرا خوب نمیشم خب



 اگه الان بودی بهم میگفتی نینی...

برای همه ی آدم ها

شاید حق هر کسی باشه که بخواد یه رابطه رو تموم کنه ،اما به هر چی اعتقاد دارد یک رابطه رو با خیانت تموم نکنید،برای روح طرف مقابلتون و آیندش ارزش قائل شید،نذارید روحش آسیب ببینه و بعد ها زندگی یک نفر دیگه رو خراب کنه...
این چیزیه که بارها تو زندگی اطرافیانم دیدم ...