حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

والاعرضم به حضور شما دوستان عزیزکه،مدیونید اگر فک کنین من از اون موقع که این میل دانشگاه رو دیدم لحظه ای تونستم تنهایی فک کنم به همه چی،والا راستش رو بگم هنوز باورم نشده،مخصوصا که هنوز نامه به دستم نرسیده،هی میترسم بیان بگن اشتباه شده....تو همه اینا همه چی یه طرف،خوشحالیه اطرافیانم یه طرف...خانوادم و دوستام....مخصوصا دوستم که بهم گفت به اندازه ی اون موقع که خودش پذیرش گرفته بود خوشحاله ،اما به نظر من خیلی بیشتر خوشحال بود،هر دو مون بی نهایت ذوق داریم و هی برنامه میریزیم که هم رو ببینیم چی کار کنیم...الان دارم به مدارک سفارت و جم و جور کردنش فک میکنم،۱ ماه دیگه وقت دارم واسم دعا کنین همه چی خوب پیش بره 

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تو که بودی،اون همه مشکل انگار که چیزی نبودن...حالا که نیستی همه مشکلات مثل کوهی روی دوشم سنگینی میکنن.....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یه چند روزی مسافرت بودم،رفته بودم پیش دوستای دوران دانشجویی،خوب بود،اما همه انرژیم  تخلیه شده انگار !