حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حال خوبی ندارم،خسته ام...میترسم آخر به ان چیزی که میخوام نرسم ....دلم گریه میخواد از ته دل...ولی من تسلیم نمیشم...
پینوشت:تو کجایی؟

دلم برای روزای با تو بودن تنگ شده،برا دیدنت،برا با تو حرف زدن،چقدر بده که حتا نمیدونم بازم میتونم ببینمت یا نه...اما میدونی چیه؟من هیچوقت از این عشق پشیمون نبودم و نخواهم شد

پینوشت:حتما باز هم در کنارت خواهم بود...من مطمئنم...

خدایا شکرت به خاطر خبر خوبی که بهم دادی،الان خیلی خوشحالم ...

وقتی ناراحتی و بی حوصله ،منم همینجورم.حوصله هیچی رو ندارم،خوشحال باش و آروم،من همیشه واست دعا میکنم،مطمئنم همه چی به خوبی و خوشی حل میشه عزیزم ...

هنوز کلی مشکل دارم و کلی ناراحتی،کلی دلم میگیره بعضی وقتا و گیج میزنم،اما به قول دوستم سعی میکنم من یه مشکل اضافی درست نکنم و کارام و درست رو به موقع انجام بدم و یه بار اضافی نباشم....مرسی که کنارمی عزیزم...
بچه ها واسم دعا کنین،این روزا بد جوری محتاجم...