حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

بچه ها به نظرتون بین رفتن به کلاس آلمانی و مکالمه انگلیسی کدوم رو انتخاب کنم؟خوب من هر دو تا رو میخوام،اما فک کنم سنگین بشه برنامم،تازه بحث پولشم هست....اه اه،سر کارم نمیرم 

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دیدین میگن یه چیز و به زور از خدا نخواین؟من الان دارم دعا میکنم یه کاری اونجور که من میخوام واسم جور شه،این الان همونه یعنی؟

وقتی دو عاشق از هم جدا میشن دیگه نمیتونن مثل قبل دوست باشن... چون به قلب همدیگه زخم زدن... 
نمیتونن دشمن همدیگه باشن.. چون زمانی عاشق بودن ...
تنها میتونن آشنا ترین غریبه برای همدیگه باشن...!

دوست داشتن درست از جایی شروع می شه که 
ضربان قلبت با دیـــــدنش غیر طبیعی بزنه ....

امروز جواب آزمایشم رو گرفتم،کمبود آهن و از این چیزا دارم،نمیدونم چرا خیلی نگران بودم،امیدوارم با دارو حل شه 

موضوع انشا:تعطیلات عید خود را چگونه گذراندین؟

به نام خدا:به سختی!

نه یعنی جان من این آقایون چی فکر میکنن در مورد خودشون؟با این همه اعتماد به نفس؟طرف تو FB مسیج داده،سلام دختر،اگه مایلی شمارت رو بذار با هم آشنا شیم،ای خدا،یه چیزم تو مایه های اوا خواهر و موش بخورتت بود!!!!یکی یه دیوار بیاره من سرم رو بکوبم توش!!!!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

با من، دل شکستن های هر شب، حسی که گم بود تو خنده هامون
با تو، قصه ی عشقی که آروم ردشو گم کرد، از تو صدامون
من با تو گریه کردم، هر شب دلواپس حال تو بودم
من مثل سایه آروم، هر جا بودی به دنبال تو بودم
تو حتی دل ندادی، یک ساعت با هوای تو بنشینم
بیدارم کن از این خواب، من هر شب خواب چشماتو میبینم
بی من رفتی، بی تو موندم، عشقی بین ما بود و پنهون شد
من دور از تو، تو دور از من، چشمی گریه کرد و دلی خون شد
دردی پنهون، در جان داریم، دلتنگی ببین درمان ما نیست
خاموشم من، خاموشی تو، خاموشی بدون پایان ما نیست
تنهاست، جان بیداری که هر شب، بی تو نشسته، غمگین و خسته
تنهاست، روح بی تابی که هر روز، بعد تنهایی، دل به تو بسته
وای از من مثل هر شب، از عشقت قصه ای رویایی دارم
وای از تو مثل هر روز، آغوشی خسته از تنهایی داری
وای از تو تا نباشی، بی تابی مثل ابری دور و تنها
وای از من تا نبارم، چون باران برنمیگردم به دنیا
یا دل کندن، یا دل بستن، من با عشق تو زنده میمونم
من دور از تو، تو دور از من، من پایان این عشقو میدونم
دردی پنهون، در جان داریم، دلتنگی ببین درمان ما نیست
خاموشم من، خاموشی تو، خاموشی بدون پایان ما نیست
بی من رفتی، بی من رفتی، بی من رفتی، رفتی رفتی رفتی
بی من رفتی، بی تو موندم ،عشقی بین ما بود و پنهون شد
من دور از تو، تو دور از من، چشمی گریه کرد و دلی خون شد
دردی پنهون، در جان داریم، دلتنگی ببین درمان ما نیست

خاموشم من، خاموشی تو، خاموشی بدون پایان ما نیست



اهنگش رو دوست دارم

انقد خوشال میشم میرم تو جی میلم،میبینم میلی نیست!!!!!خدایا به فکر اعصاب من در این چند روزه باش،باشه؟

این دانشگاه ها به روح اعتقاد دارن؟


خوب نیستم...

بعدی...

میدونی یه روز گند چیه؟روزی که از صبح که پا شی،با خبرای بد شروع شه،بعد همینطور که میگذره،هی بقیه بیان و گند بزنن به اعصابت،یعنی ناراحتی ها نمیان،نمیان،بعد یهو جمع میشن همه با هم میان!!!!!!!!!!!!!!!!

یه دانشگاهی که خیلی بهش امید داشتم،یعنی یه جورایی آینده درس خوندنم رو اونجا میدیدم ریجکتم کرد....خیلی سخته یه دفه ،تو یه لحظه تمام رویایی که واسه خودتون ساختین رو سرتون خراب شه...دوباره تمام تنم درد میکنه...

آی بدم میاد وقتی دارم یه خواب خوب میبینم بیدارم میکنن!!!!

به شکوه گفتم برم ز دل‌ یاد روی تو آرزوی تو
به خنده گفتا نرنجم از خلق و خوی تو یاد روی تو
ولی‌ ز من دل‌ چو برکنی حدیث خود بر که افکنی؟ 
هر کجا روی وصله منی ساغر وفا از چه بشکنی؟
گذشتم از او به خیره سری گرفته ر‌ه مه دگری کنون چه کنم با خطای دلم گرم برود آشنای دلم.

به جز ر‌ه او نه راه دگر دگر نکنم خطای دگر .


از اینجا