حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

خب خدا رو شکر ویزام امد،من انقدری که واسه فوق زحمات کشیدم و حرص خوردم واسه کنکور لیسانسم نبوده!!!،واسه هفته ی بعد بلیت رزرو کردم...این هفته باید برم ونبال ار.ز...خیلی استرس دارم و خیلی گرونه،منم حتما باید یه مقدار مشخصی ببرم،خدا تا حالا که کمکم کرده ایشالا بازم کمکم میکنه...این روزا حسی آمیخته از هیجان،خوشحالی،نگرانی و دلتنگی دارم،روزای عجیبی،هنوز هیچی باورم نشده....

نظرات 2 + ارسال نظر
آلبالو دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:18

خدا همیشه کمک میکنه، شک نکن.....
ایشاالله که همه چیز عالی پیش بره خانوم.

واقعن که خودم همیشه کمک میکنه،ایمان دارم به این
مرسی آلبالو جونی دیگه به بیشتر کارا رسیدم به جز خداحافظی ها و ی سری خرید

امین دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:42

همیشه موفق باشی

مرسی امین،لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد