حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

خداجون وقتی واسه آدم میفرستی،همه رو با هم نفرست،یکی یکی،بخدا ما آدمیم!!!!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این روزا اولین چیزی که میاد سراغم بغض و اشک...

خوابم نمیبره...نه دیشب خوابیدم نه الان میتونم بخوابم...

میدونی درد واقعی چیه؟اینکه نتونی واسه کسایی که دوستشون داری کاری انجام بدی...

خدایا این هفته رو زودتر تموم کن...شاید این نحسیا و بدی ها هم تموم شه،خیلی بد بود،خیلی...

یعنی به معنای واقعی داغونم...

کی باورش میشه ۵ سال از بودنم با تو گذشت؟بهتره بگم بودن روحم با تو...کی باورش میشه بعد این همه سال من این سر دنیا تو اون سر دنیا...میبینی بازی روزگار رو؟خیلی دلم میخواد بدونم خدا چه تقدیری واسم رقم  زده...

چرا همه چیزای بد با هم اتفاق میفتن؟چرا روزی که ناراحتم...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

به آدمی که با وجود کلی مشکل که واقعن مشکلند!!!!احساس خوشبختی میکنه،چی میگن؟؟


پینوشت:خدایا شکرت که هنوز این احساس ها در من هست...


ظاهر بهش میگن سرخوش!!!با تشکر از...

بیا بیا هم نفسم
ای بهترین یار و کسم
چشام هنوز منتظره
به جون چشم تو قسم

قدم قدم سایه می شم
می رم به زیر پای تو
به آب و آتیش می زنم
نفس نفس برای تو

ای بهترین هم نفسم
شدی همه یار و کسم
بمون که باز تازه بشم

رها بشم از قفسم

از ته دل داد می زنم
عاشق تو فقط منم
بیا که با تو زنده ام
تازه می شه روح و تنم

بیا که عادتم شدی
دوری تو طاقت ندارم
فقط با عطر تن تو
چشامو رو هم می ذارم

تا حالا عاشق شدین؟

خدایا خودت شاهدی که دعا هایی که من میکنم برا خودم نیست،برای اطرافیانمه....خواهش میکنم براوردشون کن...خیلی بهت نیاز دارم خدایا...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.