حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

غصه دارم،خیلی غصه دارم...چند روزی نیستم،میرم مسافرت،نگرانم نشید...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

شعر کامل مرغ سحر

بلبل پَر بسته ز کنج قفس درآ، نغمهٔ آزادی نوع بشر سرا

وَز نفسی عرصهٔ این خاک تیره را. پر شرر کن

ظلم ظالم، جور صیاد آشیانم داده بر باد

ای خدا، ای فـلک، ای طبیعت، شام تاریک ما را سحر کن

نوبهار است، گل به بار است، ابر چشمم، ژاله‌بار است

این قفس، چون دلم، تنگ و تار است

شعله فکن در قفس ای آه آتشین

دست طبیعت گل عمر مرا مچین

جانب عاشق نِگَه‌ ای تازه گل از این، بیشتر کن

مرغ بیدل شرح هجران مختصر٬ مختصر کن


عمر حقیقت به سر شد، عهد و وفا بی اثر شد

ناله عاشق، ناز معشوق، هر دو دروغ و بی ثمر شد

راستی و مهر و محبت فسانه شد

قول و شرافت همگی از میانه شد

از پی دزدی، وطن و دین بهانه شد

دیده تر کن

جور مالک، ظلم ارباب، زارع از غم گشته بی تاب

ساغر اغنیا پر می‌ناب، جام ما پر ز خون جگر شد

ای دل تنگ ناله سر کن، از مساوات صرف نظر کن

ساقی گلچهره بده آب آتشین، پردهٔ دلکش بزن ای یار دلنشین

ناله بر آر از قفس ای بلبل حزین

کز غم تو، سینه من، پر شرر شد، پر شرر شد

چرا همیشه به خودم میگم سحر قوی باش،محکم باش،اگه فلان مشکل واست پیش امد میتونی دوباره تلاشت رو بکنی،اما تا اون مشکل پیش میاد انگار دنیا به آخر رسیده،تمام روحیم رو از دست میدم...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

من از کجا پیدات کنم؟

من دلم تو رو میخواد...میدونستی یا نه؟

انقدر خوابت رو میبینم که وقتی بیدار میشم نمیدونم خواب بوده یا واقعیت...خوابام رو دوست دارم،اون جا بهم نزدیکی...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

هرگز نخواستم که تو رو با کسی قسمت بکنم...

من از دور و نزدیک بودنت نمی‌ترسم ، من از نبودنت میترسم

تجربش کردم..دوباره...دیشب...خوشحالم ...فلفل باورت میشه؟گفتم چشم آب نمیخوره؟خودمم باورم نمیشه...خدایا مرسی ...

چقدر دلم میخواد دوباره اون حس های ناب رو تجربه کنم...

میشه نظرتون رو در باره ی این حرف الیکا بهم بگین؟


ببخشید اینو میگم اما اگه دوست داشت هیچ وقت ولت نمیکرد
حتی اگه بدترین مشکلات جلو راحتون باشه
اینو میگه که خودشو راحت کنه( منظورش گفتن دوست دارمه)

من ازش نخواستم که بگه دوستم داره!

گریه نکن ری را ،دوباره اردیبهشت به دیدنت می ایم...

شعر از سید محمد علی صالحی،صدا از خسرو شکیبایی...بلآخره دانلود کردم،چقد زیبا و با احساس بود،راستی اون شعر هایی که مینوشتی حالا فهمیدم از کجان،من ۴۰ ساله خواهم شد،فردا را به فال نیک میگیرم...

بارون میاد،سیل آسا...شاید حال این روزای منو داره توصیف میکنه از درون...

خیلی دوستم داری و بابت همه چی ببخشمت...بابت چی؟لااقل خودت بگو!تا من هم مثل همشه مقصرت نکنم...



پی نوشت:دیشب بد جوری خاطراتت زنده شدن با خانوادت...خنده داره همه چیزهایی رو برام به عنوان نکات جدید تعریف میکنن که جزئیاتش رو باید بیان از من بپرسن!