حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

فک میکنم همه چی دست به دست هم دادن تا من روزای مزخرفی رو تجربه کنم...
نظرات 2 + ارسال نظر
98iran دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:14 http://www.01.98iran5.com

سلام
وبلاگ زیبایی داری
دوست داری کارهاتو در یک سایت بزرگ به طور رایگان به نمایش بذاری ؟
پس حتمآ به سایت ما سر بزن
سایت ما دانلود موزیک هست و به طور معمول روزی 10 تا آهنگ میزاریم و یکی از سایتهای بزرگ دانلود موزیک هست
شما کارهاتونو میتونید در تالار گفتمان بذارید تا همه با کارهاتون آشنا بشوند
به امید دیدار
http://www.01.98iran5.com

الیکا سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:21

سحر اون مخفی میاد نت اونوقت تو خوشحالی<
چرا
راستی چطوری میفهمی مخقی میاد؟

وقتی invisible میاد انگار که هست...میدونی چی میگم الیکا؟تازه on نمیشه که چت کنه..وقتی میلشو چک میکنه چند لحظه invisible میشه...با detectinvisible یا kopy . ir چک میکنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد