حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

وقتی مردی شما را بخواهد، هیچ چیز نمی تواند جلوی او را بگیرد.

اگر شما را نخواهد، هیچ چیز نمی تواند نگهش دارد.

نظرات 3 + ارسال نظر
امین جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:30

در مورد خواستن زیاد مطمئن نیستم ولی اینو میدونم وقتی که زنی مردی و نخواد اون مرد به هیچ وجه نمیتونه صاحب قلب اون زن بشه حتی اگه صاحب جسمش به زور بشه

فلفل پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:32

این درست نیست سحرجان

چرا درست نیست عزیزم؟

فلفل شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:06

من اوایل که شازده ازم خواستگاری کرد اینو خوندم و برداشتم این بود که شازده اگه واقعا منو می خواد باید شرایط منو قبول کنه، اما الان فهمیدم که اولا باید یه رابطه خیلی پخته بشه تا توش گذشت و خواستن به این حد برسه(وگرنه اصلا چیز خوبی نیست) و ثانیا خیلی وقتا شرایط واقعا سخت می شه، طوری که آدم ترجیح می ده بی خیال بشه تا اینکه به چیزی که می خواد برسه، یا حتی با خودش فکر می کنه شاید به طرفش آسیب بزنه. و یا نیاز و سختی به حدی می رسه که واقعا قابل تحمل نیست.

به هیچ وجه نمی شه درجه تحمل آدما رو هم با هم یکسان دونست، هر مردی یک آدم متفاوتیه واسه خودش، بیشتر به این جمله اعتقاد دارم که: " اگر کسی ترا آنطور که میخواهی دوست ندارد، به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد."

اگر همیشه این جمله " اگر کسی ترا آنطور که میخواهی دوست ندارد، به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد."یادمون میموند شاید خیلی از مشکلات تو رابطه ها بوجود نمیومد..اما ما اداما فراموشکاریم ...آدم ها رو با کارهایی که واسمون نکردن یادمون میاد نه کرده هاشون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد