حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

خنده داره ولی خوشحالم که تو این مدتی که باهم نبودیم مشکلاتی داشتم و تنهایی تونستم باهاشون کنار بیام،دلم نمیخواد فکر کنی من تو رو واسه وقتایی که مشکل دارم و بخاطر آرامش دادن میخوام و یا میخواستم...
نظرات 2 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:18 http://shabayjavani.blogsky.com/

خوبه که هنوزم دوسش داری
این روزا مدت دوس داشتن کوتاه شده
ولی از این رفتارت خوشم اومد
خدا رو چه دیدی شاید همه چی درست شد

مرسی ..میدونی من یه روه عاشق نشدم که یه روزه از یادم بره..دوست داشتنم و کسی که دوستش دارم برام مقدسن...

امین سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:28 http://shabayjavani.blogsky.com/

آره اینو میشه توی نوشته هات حس کرد
ولی یه پیشنهاد :
زیاد بهش فکر نکن نه اینکه فراموش کن نه
منظورم اینه که زندگی خودتو ادامه بده چون هرچی که بیشتر بهش فکر کنی واست مقدس تر میشه و دوریش بیشتر عذابت میده
این یه تجربه بود

اره تمام سعیم رو میکنم که به زندگی عادیم ادامه بدم ...بعضی وقتا باید زندگی کرد تا به چیزایی دوستشون داری برسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد