حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

هر روز صبح  که بیدار میشم  فکر میکنم شب قبل یه رویا بوده...
نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 http://boudan.blogsky.com/

و یک صبح بیدار می شی و کوله باری از خاطره ی آکنده از رویا در آغوشت می یابی
امید که آن لحظه هر پر از بال آن رویاها شیرینی را به هستیت هدیه کند.

الیکا دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:58

سلام سحر عزیز مرسی
نمیدونم تا کی می تونیم ادامه بدیم؟
دیگران از دستمون خسته شدن و از این پا فشاری
اما من سر سختانه هستم و تو چی؟

مهم اینه که خودت از دست خودت خسته نشه الیکا جان،کاری به دیگران نداشته باشه،کاری رو انجام بده که فکر و دلت میگن درسته تا همیشه آروم و شاد باشی...

امین سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:42

سلام به هردوتون (سحر و الیکا)
یکم حرفای الیکا احساسی بود
دخترا سریع احساسی میشن و به این امید که پسرها هم همینطور باشن
در حالی که دنیای پسران با دنیای دختران دو دنیای کاملا متفاوته
یه خورده به این موضوع دقت کنین چون ممکنه همه چی اونجوری که شما می بینین نباشه
ولی ایشاله که هست

خوب در اینکه دخترا زود احساساتی میشن شکی نیست که بیشتر ضربه ای هم که میخورن از همینه.من به شخصه الان خودم سعی ام بر اینه که بتونم تعادل رو رعایت کنم چون شدیدن آدم احساسی هستم و خیلی سر همین اذیت میشم اما خوب نمیتونم واسه کس دیگه ای هم همین رو بگم،چون عقیدم بر اینه که ربطی دو نفر انقدر پیچیداستو زیر و بم هایی داره که فقط اون دو نفر میتونن درکش کنن...امین جان واقعن ممنونم از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد