حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

نمیدونم چه جوری فکر کردی من با کسی ام،وقتی تو همیشه تو فکرمی،وقتی خوابت رو میبینم و تو خواب باهات صحبت میکنم و صدات رو میشنوم،وقتی حرفات،شوخیات خندهات،نگاهت چهره ی زیبات همش جلوی چشمامه...
نظرات 3 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:15 http://shabayjavani.blogsky.com

عجب؟!!!!!!!
حس می کنم یکم داره ازت دور میشه
از همین الان یه موضوع دیگه ای رو واست بگم اونم اینکه
همیشه واسه کسیکه دوسش داری تلاش کن ولی هرگز عشقتو گدایی نکن چون خودت کوچیک میشی
امیدوارم که کارتون هیچ وقت به اونجا نکشه وهمیشه با هم خوب و خوش باشین
نمیدونم چرا اینو امشب بهت گفتم ولی یه حسی بود که از نوشتت بهم القا شد

دقیقا خودم هم همیشه باورم اینه که عشق رو هیچوقت نباید گدایی کرد،که اون دیگه عشق نیست...ممنونم از نظرت

الیکا سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:58

سلام سحر

سلام عزیزم،مرسی که بهم سر میزنی..خوبی؟

دردونه دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 http://live-or-dead.blogsky.com/

منم زیاد خوابشو می بینم ولی اون فقط خواب کارهای عقب افتاده و مشغله و این چیزا رو می بینه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد