حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

آدمی که می خواهد برود
می رود
داد نمی زند که من دارم می روم
آدمی که رفتنش را داد می زند
نمی خواهد برود
......داد می زند که نگذارند برود
حتی شده در ناخودآگاه
نظرات 2 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:14

حالا کی داد زده؟
ولی بعضی وقتا آدما دلشون نمی خواد برن ولی شرایط محیطی کاری می کنه که اونا مجبور بشن برن واین اجبار موجب داد زدن میشه
حالا موقعیت خوب به سنج ببین دلیل داد زدن ناز کردن یا اجبار

امین چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 20:03

نیومدی
از دوشنبه به بعد خبری ازت نیس
حالت خوبه؟

سلام،مرسی که بهم سر زدی،ی ذره درگیر کار و درسامم...بلاگت هم از google reader میخونم،خوشحالم که در دسر از بین رفته ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد