حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

لعنت به این دل که ناراحتیاش رو از تو زود فراموش میکنه...

نظرات 3 + ارسال نظر
امین جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:52

سلام
می بینم این یه هفته که نبودم ازش دلگیر شدی؟

سلام خوش امدی.مشکل اینه که نمیدونم دلگیریم به جاست یا نه...

امین جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:03

منم نمیدونم
:))
چون نمیدونم چرا ازت دلگیری:))

میدونی کل جریان اینه که دیگه نباید ازش توقعی داشته بشم...باید یاد بگیرم همه چی تموم شده...باید عادت کنم به این وضعیت...

امین جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 22:11

آره
اگه بتونی اینو واسه خودت جابندازی و با این موضوع کنار بیای خیلی از اینی هستی راحتتر میشی چون اونوقت فقط یه مشکل داری و اون درد خاطرات گذشته س
ولی الان مثل قبل از توقع توجه و ... داری و اونم نمی تونه خواسته هاتو برآورده کنه و این باعث میشه که مدام اذیت شی

کاش عمل کردنش هم به اسونی گفتنش بود...داغونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد