حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

چند روزی نیستم،نگران نباشید،واسم دعا کنید
نظرات 5 + ارسال نظر
الیکا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:04

به یادت هستم
مراقبه خودت باش

ممنونم عزیزم

parsa چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:46 http://parsa-1376.blogfa.com

سلام عزیزم وبلاگ جالبی داری
من تو رو لینک کردم پس تو هم زود باش

امین چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:30

موفق باشی

مرسی

فلفل چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:27

:(((((((((((((((((((((((((
تو پست قبلیت آدم می شکنه
سحر سحر، امکان نداره اون اینقدر نامرد باشه، سحر نمی شه پیش هم برگردین؟ سحر این چه روزگاریه؟

نه فلفل اون نامرد نیست...بعضی وقتا نمیشه توضیحی داد واسه شرایطی که پیش میاد...

امین یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:04

نیومدی ؟
سحر کجایی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد