حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

میخوام یاد بگیرم نا امید نباشم،از شکست نترسم و اگر به اون چیزی که میخواستم نرسیدم بدونم که اگه تلاش کنم حتما موفق میشم ...

پینوشت:ممنونم از حس خوبی که مثل همیشه بهم دادی و باعث شدی از استرسم کم شه،ممنونم بخاطر همه ی مهربونیات که خیلی از وقتا فراموششون میکنم ...
نظرات 6 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:33

خواهش می کنم کاری نکردم وظیفه بوده
:))

:))))))))))))))

الیکا چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:44

دارم کم میارممم
یاریم کنید لقمه ی غمهایم بیش از حد برای گلویم بزرگ است

قوی باش الیکا.منم غم دارم...

امین چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:37

سحر این الیکا مشکلش چیه؟

مشکل؟از کسی که دوسش داشته جدا شده!!!
http://www.elika2r.blogfa.com/

فلفل پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:45

سحر خیلی قشنگ بود، بهش همین الان نیاز داشتم،
خیلی خوشحالم، اینا رو برای او می نویسی؟

اره عزیزم،واسه اون مینویسم،اون پینوشت هم مال اونه...من تو زندگیم خیلی از جاها ترسیدم و همین ترس بهم لطمه زد...اون همیشه ازم میخواست قوی باشم و به خودم اتکا کنم اما من قبول نمیکردم،الان پشیمونم فلفل،میخوام قوی باشم...

امین پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:30

بیا آپ کن ببینم در چه حالی؟:)

در همون حال همیشگی،روزمرگی

فلفل پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:26

سحر راست می گه،
منم همینطور بودم،
شایدم بهتره بگم همینطور بوده و هستم،
آفرین، تو حتما موفق می شی.

مرسی عزیزم از امیدواریت ...دارم تمام سعیمو میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد