حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

همه رویاهای ما می توانند محقق شوند. اگر ما شجاعت دنبال کردن آنها را داشته باشیم ..... والت دیسنی

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 http://www.roya-hosein.mihanblog.com

سلام گلم
راست میگی،اگه شجاعت دنبال کردنشُ داشته باشیم امّا این نکته رو هم نباید فراموش کنیم در بدست آوردن رویاهامون مشکلاتی سر راه ما قرار می گیره،اگه کمی شجاع باشیم در برابرش می ایستیم،و با صدای بلند می گیم:
« خداوند هیچ گاه مرا تنها نمی گذارد، هیچ گاه از من چشم نمی پوشد،مثل: کودکی که به مادرش تکیه می کند به « او » توکل می کنم. »
و این طوریه که می تونیم به رویاهامون برسیم.
وبلاگت مطالبه جالبی داره ،قالبش که خیلی قشنگه.
از خدا می خوام که زندگیتم مثل این وبلاگ ِ قشنگت ،قشنگ باشه و گل ِ لبخند هیچ وقت از رو لبات پَر نگیره.

ممنونم از نظرتون.لطف دارید

فلفل شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:06

سحر اونم اینجا رو بلده نه؟ ;)

اره،ولی نمیخونه

الیکا شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:21 http://www.elika2r.blogfa.com

مخالفم تمام توانمو گذاشتم شجاعتم داشتم اما ...

خوب پس مثل همیم!
ولی هنوز نا امید نیستم،شیاد روزی دیگه،جایی دیگه با شرایطی بهتر و روشنتر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد