حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

خیلی دوستم داری و بابت همه چی ببخشمت...بابت چی؟لااقل خودت بگو!تا من هم مثل همشه مقصرت نکنم...



پی نوشت:دیشب بد جوری خاطراتت زنده شدن با خانوادت...خنده داره همه چیزهایی رو برام به عنوان نکات جدید تعریف میکنن که جزئیاتش رو باید بیان از من بپرسن!
نظرات 3 + ارسال نظر
فلفل یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:59

هنوز دوستت داره...

اره،میگه که دوستم داره،ولی نمیدونم دوست داشتنش رو باور کنم یا کارهاشو...شاید من زیادی بدبینم

الیکا دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:27

خوب اگه دوستت داره چرا دیگه دوری؟

اگه همه چی با دوست داشتن حل میشد که مشکلی نبود!

فلفل دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:22

تو بدبینی سحر

فلفل فک میکنی این دوست دارم یعنی بیا دوباره باهم باشیم؟نه عزیزم،یعنی دوست دارم ولی باید از هم جدا باشیم،باید عادت کنیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد