حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

میشه نظرتون رو در باره ی این حرف الیکا بهم بگین؟


ببخشید اینو میگم اما اگه دوست داشت هیچ وقت ولت نمیکرد
حتی اگه بدترین مشکلات جلو راحتون باشه
اینو میگه که خودشو راحت کنه( منظورش گفتن دوست دارمه)

نظرات 8 + ارسال نظر
عاشق سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:20 http://www.eshghzibast311.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی داری
به وبلاگ من هم سری بزن
خوشحال میشم

الیکا سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:22

وای مثله اینکه خیلی حرفه بدی زدم نه؟
نمیخواستم ناراحتت کنم اما چون خودم اینو تحربه کردم از اون لحاظ بود
ببخشید سحر

نه عزیزم ،حرف جالبی بود،منو کلی بردی تو فکر و خیال،واسم جالبه که بدونم بقیه ام همین فکر و میکنن یا نه؟ولی خودم خیلی باهات هم عقیده نیستم،یعنی یه جورایی حق رو به اون میدم با توجه به شناختی که از خودش و موقعیتش دارم ...

امین چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:05

سحر من تا امشب دوسش داشتم و هنوزم دارم (دختر رو میگم) و امشبم بهش گفتم که دوسش دارم ولی وقتی که شرایطشو گفت راستش سرد شدم
اگه اینجوری بگم بهتره
حس می کنم که دوس داشتن ها مقطعی و موقعیتی شده یعنی آدم وقتی که توی یه موقعیت تنهایی یا شرایط بد روحی به هر دلیلی حتی کاری که قرار می گیره توی اون لحظه اگه از یه جنس مخالف به سمتش بره یا خبری از یه دوست قدیمی بهش بدن و یا یادش بیافته همون لحظه چون دوسش داره عنوانش می کنه ولی بعد از اینکه از اون حالت فشار روحی خارج میشه یادش میره
بهتر بگم سحر جان تا حدود زیادی با الیکا موافقم
اینو میگه که خودشو راحت کنه ( یعنی توی اون شرایط قرار گرفته و می خواد که انرژی منفی روحیشو به نوعی با این جمله خنثی کنه )

الیکا چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:42

در مورد امین باید بگم همه ادمها اینطور نیستند امین خان
به نظرم واژه دوستت دارم خیلی با معنی وقتی به کسی میکی دوستت دارم یعنی تمام راه رو تا اخرش هستی یعنی اگه باز هم شرایط عوض بشه تو همون ادمی و هنوزم دوستش داری
اینکه میگی مقطعیه و این حرفا بیشتر در مورد شما مرد ها صدق میکنه من موندم چرا وقتی این کلمات رو از زبونتون بیرون میارین فکر نمیکنین چقدر با این حرف میتونید با یه ادم بازی کنید نکنید این کارو اقایون نکینید
در مورد حرف خودمون شرایط اونطوری که فکر میکردم نبود واسه همینم هست که این حرفو میزنم چون خودم خیلی خوش بین بودم اما حالا خیلی بد بین شدم
سحر توی بد شرایطی هستم چیزی میون زمین و اسمون
چیزی میون راستی و دروغ
چیزی میون بود و نبود
نمیتونم انالیز کنم حرف های اولین بار ها رو و اخرین بار هارو که کدومش راست و کدومش دروغ بوده
خیلی بد شرایطی دارم

میفهممت الیکا،انگار آدم تو برزخ گیر کرده،نمیدونه چی رو،کی رو باور کنه ،دلزده میشه،اما با اون دوست داشتنت ۱۰۰%موافقم،باور بکنی یا نه،اون خودش کسی بود که بهم یاد داد دوست داشتن و گفتن دوست دارم چه معنی و ارزش بزرگی داره و اون رو خرج هر کس نکنم،واسه همین وقتی هنوز بعد این همه مدت میگه دوست دارم باور میکنم الیکا...

نگین چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 http://deltangihaye-negin.blogfa.com

ولی من همچنان امیدوار
همین جا نشسته ام
پشت همان پنجره که رفتنت را تماشا کردم
راستی از همین پنجره بر میردی دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟
من همینجا می نشینم ..

.
.
.
دعوتی عزیزم [گل][بوسه]

امین چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:15

عرضم به خدمت الیکا خانم که
یه فرقی که بین دخترا و پسر ها هست اونم اینه که پسرها همون جوری که گفتم کلمه دوس داشتنو راحت میگن چون جنس پسرا اینجوری که با تمام احساسشون دل نمی بندن و بعضی ها فقط لفظی میگن
ولی دخترا با تمام وجودشان دل می بندن و این کلمه دوست دارم و خیلی مهم و اساسی میدونن در صورتی که متاسفانه توی ایران اینجوری نیس
اگه اینا رو گفتم به این دلیله که بدونین و آگاهانه تصمیم بگیرین

امین شاید تو اینجور باشی،ولی مطمئن باش همه اینجوری نیستن،دوست داشتن هنوز واسه خیلی ارزش داره و حرمت

فلفل پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:09

هیچ کس جز خودت نمی تونه بگه الیکا درست می گه یا نه هیچکس

اره،درست میگی عزیزم

دخ شب شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:34 http://baby75.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری
خوشحال میشم نظرتودرباره ی وبلاگم بدونم
بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد