حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

چرا همیشه به خودم میگم سحر قوی باش،محکم باش،اگه فلان مشکل واست پیش امد میتونی دوباره تلاشت رو بکنی،اما تا اون مشکل پیش میاد انگار دنیا به آخر رسیده،تمام روحیم رو از دست میدم...

نظرات 3 + ارسال نظر
الیکا یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:30

شاید بهتر باشه بقیه اینو بهت بگن
سحر میدونم خیلی سخته اما قوی باش

الیکا جان این ربطی به عشق و اینا نداره ...دیگرانم که بهم میگم اثری روم نداره...

فلفل یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:44

همه همینطورن....

اره شاید همینه ...

امین دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:15

مشکلت اینه که فقط خودت بخودت میگی
یعنی هنوز به اون باور نرسیدی که می تونی حلش کنی و نگرانش نشی به همین دلیل که تفاق می افته اینجوری بهم می ریزی

اره فکر کنم همینه،والی الان تقریبا حلش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد