حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

ای کاش من هم ذره ای از اراده ی تو رو تو کارام داشتم...واقعن همیشه  بهت افتخار کردم و میکنم،حتا اگه مال من نباشی،تو لیاقت بهترین چیزا رو داری...
نظرات 4 + ارسال نظر
امین دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:15

بله
البته فکر کنم تو از اون بهتری سحر
چون تو هنوز عاشق اونی ولی اونو نمی دونم

امین من چند بار نوشتم رو خوندم تا بفهم چرا اینو گفتی.اینی که من نوشتم فقط مثل اینه که تو از پیشرفت دوستت لذت ببری حالا چه عاشقش باشی یا اون فقط برات یه دوست معمولی باشه،ربطی به اینکه کی بهتره نداره.

امین سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:54

وقتی که نوشتی
تو لیاقت بهترین ها رو داری
واسه اون جملت نوشتم سحر
چون حس می کنم کسی که وفادار باشه خوبیهای خیلی زیادی داره
البته سحر جان امیدوارم که این وفاداریت موجب ضرر و آسیب روحی به خودت نشه
و یه زمانی از این همه پایبندیت پشیمون نشی
خدا کنه که اونم قدر تو رو بدونه

اها.تازه متوجه شدم.ممنون از لطفت.به هر حال من سحرم با این ویژگی ها

الیکا پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:32

سلام
نبودم اما به فکر ت بودم خوبی؟
چه خبر از دوست ؟

سلام عزیزم.دلم برات تنگ شده بود.دوست هم هست.با همیم و دور از هم...

NIMA شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:26 http://POPCRAZY.BLOGSKY.COM

خوشبحاله طرف!!!
کاش ما هم از این عاشق دل شکسته ها داشتیم!!!!
هیـــــــــــــــــــشکـــــــــــــــــــــــــــــی منو دوست نداره!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد