حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

خداییش یکی به من بگه چرا من و تو ۱۸۰ درجه با هم فرق داریم اما هم و دوست داریم؟؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
NIMA شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:22 http://POPCRAZY.BLOGSKY.COM

زیرا برای اینکه...

NIMA شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:27 http://POPCRAZY.BLOGSKY.COM

وای خدا چه دوخمر خوب و با احساسی!!!
سحر خانوم وب زیبایی داری خواستی سر بزن با هم تبادل لینک کنیم.
فعلا.

امین شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:12

من بگم؟!
میگم
چون سحر با هم زندگی نکردین و به دلیل اینکه فقط همو از روی احساس دوست دارین مجالی به تفاوت هاتون ندادین و چون فقط به محض دیدن اختلاف هر کدومتون رفتین خونه خودتون
اون اختلافو فراموش کردین و اون حس دوس داشتنو پرورش دادین
ولی زندگی واقعی و زیر یه سقف باعث میشه که بیشتر به اختلافات اهمیت بدین و اونجاس که این اختلافات بر احساسات کم کم غلبه می کنه و دیگه قابل تحمل نخواهد بود ادامه دادن
همینکه متوجه اختلافاتتون شدی خودش خیلی خوبه و تونستی اونا رو ببینی
موفق باشی

فلفل یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:05

اینو تایید کن که امین ببینه لطفا:
امین جان یه کم با دقت بیشتری نظر بده

امین دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:39

فلفل میشه بگی کجاش ایراد داره
آها شما خارجی ها ب ادبیات محاوره ای ایران آشنا نیستی درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد