حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

خدایا نمیشد این بدن من رو یه کم قوی تر میکردی از ۱۲ ماه سال ۱۳ ماهش رو سرما خورده نباشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرات 5 + ارسال نظر
امین شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:54

جالبه منم سرما خوردم

بدم میاد از سرما خوردگی.آدم رو از کار و زندگی میندازه

الیکا یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:08

شاید یه روز هم دوست اما نزدیک به امید اون روز

چه حس خوبی داشت این نظرت الیکا

فلفل یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:08

آخی عزیزم خب نکات ایمنی رو رعایت کن، هر شب یه ویتامین ث بخور، خودتو خوب بپوشون، و اگه حس کردی داری سرما می خوری از زودتر قرص سرماخوردگی رو بزن.

اینا رو تمرین کن که اینجا که اومدی یاد گرفته باشی وگرنه یه ماه نشده فرار می کنیا :دییییییییییی

شازده هم پارسال همین جور بود، همش سرماخورده بود، ولی به نکات ایمنی من که گوش کرد دیگه سرما نخورد ;)

خب آخه خونمون همه سرما خوردن،منم اینجوری شدم،فک کنم بیشتر به خاطر اینه که من اصلآ ورزش نمیکنم و بدنم ضعیفه

روتین های یک طلبه دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:18 http://rutin.blogsky.com

نه... دعات درسته...انشاء الله که برسین به هم. ما هم دعا میکنیم

الیکا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:18

خوب نیستم سحر

آخه چی شده الیکا؟از نوشتت معلومه که تو موقعیت بدی قرار گرفتی...اره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد