حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

خیلی راحت میشه حال خوش یه نفر رو خراب کرد،اما از اون راحت تر میشه یه نفر و خوشحال کرد،اما نمیدونم چرا ما آدما اصرار داریم فقط همون اولی رو اجرا کنیم...
نظرات 2 + ارسال نظر
مها شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:40 http://moha.blogsky.com

تا تو نمیدانم چقدر راه مانده است...
تنها میدانم که من در راه تا تو رسیدن جهانگرد شدم...
با کوله بار همیشگیم و با کفشهایی که از پاهایم خسته ترند...
تورا کجا میتوان پیدا کرد؟زیر کدام آسمان؟
تو خودت میدانی کجایی؟
تو حتی خودت خودت را گم کرده ای و من برای پیدا کردنت...باز می آیم و میآیم و می آیم...

امین شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:07

چون بعضی ها بیمارن
و از آزار دیگران لذت می برن

پس هممون یه جورایی مریضیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد