حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

فال شب یلدا

ان سفرکرده که صد قافله دل همره اوست      هر کجا هست خدایا به سلامت  دارش

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:23 http://www.virtue.blogsky.com

سلام
تبریک میگم مطالبت خیلی جالبه.

الیکا چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:02

عزیزم بهترین دعا در حقش بود
میبینم که اون لینکی که گذاشتی و برداشتی اما من رفتم و خوندم
و خیلی نگرانت شدم که نکنه تو هم این بلا سرت اومده باشه اما الان میبینم که اوضاع خوبه و خوشحالم واست

مرسی الیکا جان،راستش این شعری که نوشتم فال شب یلدای من بود!
اون نوشتی رو هم پاک کردم،چون فهمیدم داستان بوده،اما خوب از تاثیرش کم نشد،اتفاقن کامنت تو رو تو اون بلاگ دیدم

امین چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:14

ایشاله که همیشه سلامت باشه
و این یار دلخسته که ایرانه از اون سلامتتر:))
چون ما اینو می شناسیم و با این دوستیم نه اون :))

بازم ممنون،امیدوارم تو و نامزدت هم همیشه سالم و خوشحال باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد