حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

به قول شاملو دهانت را میبویند مبادا گفته باشی دوستت دارم...از الان همه چیز ولنتین رو دارن کنترل میکنن و هرگونه کارت و قلب و عروسک و از این دست وسایل رو فروشش رو ممنوع کردن و غیر قانونی،تو این مملکت دوست داشتن و عشق ورزیدن بدترین گناهه،انوقت میگن چرا انقدر دچار فساد اخلاقی شدیم...
نظرات 3 + ارسال نظر
رویای خاکستری سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مهربانم. خوبی؟
خیلی زیبا نوشتی. این شعر رو خیلی دوست دارم.
موفق باشی
به من هم سر بزن اگه قابل دونستی

ممنونم

فلفل سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:42

واقعا؟ فروش قلب و عروسک و اینا غدغن شده؟؟ :((
آخه چرا؟؟!
یعنی تو این مملکت زن و شوهرهای عاشق هم نیستن؟!

نه عزیزم،اینجا کلا باید بری بمیری،عشق اصلآ چه معنی داره؟

الیکا چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:54

بی خیالشون هرچی رو بگیرن تو عاشق و نهههههههههههههه

اره خوب هر کاری کنن جلوی عشق رو نمیتونن بگیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد