حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

یه پاکت بود،برام یه cd فرستاده بودی،نرم افزار بود،چقدر دست خطت قشنگ بود،دلم میخواست اون پاکت رو نگه دارم اما نمیشد،نباید کسی اون رو میدید...خیلی قشنگ بود...دست خطت...
نظرات 5 + ارسال نظر
فلفل جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:04

یعنی پاکت رو انداختی؟؟ :(
من بودم یه جای خیلی امن نگهش می داشتم!

اره،واقعن نمیشد نگهش دارم،خیلی خطرناک بود!!!
کی وبلاگت رو پیدا کرده؟؟؟نکنه همون شهلا خانومه؟؟

الیکا جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:34 http://www.elika2r.blogfa.com

مهم اینه که همه چیزشو میسپاری به دلت

چقد دوست داشتم این حرفت رو الیکا،چه خوب درکم میکنی...

مـــــ ــهــــا شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:30 http://www.moha.blogsky.com


تــــ ـ ــــــوتـــــــــ فـــ ـرنگـــ ــــی مــــهـــــــ ـا تــــ ـ ــــــوتـــــــــ فـــ ـرنگـــ ــــی مــــهـــــــ ـا

فلفل شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:49

نه شهلا نیست، نمی دونم شاید هم. ولی به یه نفر مشکوک شدم :(

چقد بد.ای کاش یه آمار گیر رو بلاگت میذاشتی،انوقت مطمئن میشدی

الیکا شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:22

اپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد