حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

هدیه ات
دلم!
روی بسته  نوشتم 
<<شکستنی>>ست...

نظرات 3 + ارسال نظر
فریده شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:05 http://bandarlengeh.blogsky.com/

وبلاگ جالبی داری
قشنگ می نویسی
موفق باشی

الیکا شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:29

منظورتو از این قسمت نگرفتم
الیکا من و تو هرچقدر هم که بنویسیم بهتر از هر کس میدونیم که دلمون پیش کس دیگه ای
من از یکی و برای یکی مینویسم فقط

منم منظورم همون یه نفر بود،اینکه تا همیشه دلمون رو پیش کسی که داریم واسش مینویسیم گذاشتیم حتا اگه از ناراحتیا و دوری و جفا بگیم

فلفل شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:28

سلام سحر همه چی خوبه؟

سلام عزیزم،اره تقریبا ،اوضاع تو خوبه؟
فلفل جان چه جوری میتونم خصوصی واست پیام بذارم حالا که وبلاگت تعطیله؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد