حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

واقعن دیگه باور ندارم روزی میرسه که فکرم مشغول نباشه و آزاد باشم و بی استرس و بتونم فقط کارایی رو انجام بدم که دوست دارم 


عامل اصلی سرفه هایی که بیشتر از ۳ ماهه دارن جونم و میگیرن استرسمه...

نظرات 3 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:02

استرس....
وقتی ازش دوری استرس داری
وقتی نزدیکشی استرس داری
وقتی به دوری ازش فکر می کنی استرس داری
اکثر آدما همینطورن شاید چون از نبودش می ترسن
هیچ وقت نخواستن باور کنن که تا وقتی که هست شاد باشن و استفاده کنن و بدونن که که در آینده نیست چون هیچ کس همیشگی نیست این قانون دنیاست
همیشه نبود شو نخواستن باور کنن و همواره از ترس نبودنش ـ بودنش رو کم اثر کردن
این شیوه زندگی باعث میشه که نسبت به هرچیزی استرس پیداکنی
یکم نسبت به دنیا بیخیال باش و ناسازگاریاش بخند تا شاید دنیا بهت بخنده

امین استرس من همش واسه این نیست.خیلی چیزا هست که باعثش میشه ،خیلی چیزا...
ولی در کل موافقم که زندگی رو باید اسون گرفت

الیکا چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:34

چرا یه دکتر درست و درمون نمیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نگرانت شدم

رفتم عزیزم،مگه میشه نرم؟دیگه خسته شدم...البته الان یه کم بهترم ...اگه تا هفته یه بعد بهتر نشم بازم میرم

فلفل جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:43

سحرجونم خیلی برات نگرانم، شاید نتونم همه سختیهایی که داری بفهمم ولی از جملاتت می فهمم که چقدر استرس و سختی رو داری تحمل می کنی. عزیزم این سختی ها یه روزی به آسونی تبدیل می شه وعده خدا تبدیلی توش نیست.

اگه کاری از من برمیاد حتما بگو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد