حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

راستش رو بخوای غم دارم،امروز هرچقد خواستم به روی خودم نیارم که والنتین نشد.از قبل میخواستم بهت تبریک بگم،اما هر چقد فک کردم دیدم اگر من دیگه تو قلبت جایی نداشته باشم این تبریک جز زجر و ناراحتی چیز دیگه ای نداره...شاید امشب رو با کس دیگه ای جشن گرفتی  ،شاید هم تنهایی...نمیدونم...اما به هر حال والنتینت مبارک...
نظرات 3 + ارسال نظر
فلفل سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:54

سلام سحرجونم،
ایشالله ولنتاین سال بعد بهترین هدیه دنیا رو از بهترین عاشق دنیا بگیری.
سحرجونم روزای سختی تموم می شه، توکل کن به خدا.

مرسی عزیزم

امین پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:27

آره منم با فلفل موافقم
همچین دخترای معمولا یکی دوتا عاشق توی دنیا دارن
شاید اونیکی اصلا فکرشو نکنی عاشق واقعیت باشه و سال بعد پیش اون باشی
اینجور مسایل خیلی سریع و غیر قابل پیش بینی اتفاق میافته

مگه من چه جوریم؟

امین پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:30

عاشقی و پایبند به عشقت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد