حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

آدم مذهبی نیستم،اما خب اعتقادات خودم رو دارم،چند سال پیش یه کتاب دعا داشتم که به دعا هاش ایمان داشتم،چقدر اون دعا ها رو میخوندم واسه خودم و تو،گمش کردم،چند ساله،میخوام دوباره بخرمش...
نظرات 2 + ارسال نظر
فلفل پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:17

سلام سحر، چه کتاب دعایی؟ ایول منم دلم کتاب دعا می خواد :(
راستی رنگ موی جدید مبارک :دی
ایشالله چارشنبه سوری و عید خوبی داشته باشی :*

اسمش دعا ی احمدیه بود.جلدشم سبز بود،فک کنم راهنمایی که بودم از طرف مدرسه بهم داده بودن
مرسی،توام همینطور فلفل جونم

امین پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:24

جوینده یابنده س
فقط سعی کن بیشتر واسه خودت دعا کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد