حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

سال جدید داره میاد،با خودم فک میکنم سالی که گذشت واسم چه جوری بود،میبینم بیشتر یا غمگین بودم یا مریض...دلم میخواد سال خوبی رو شروع کنم،دیگه غمگین نباشم،افسرده نباشم،استرس نداشته باشم،چه از نظر روحی و چه جسمی قوی شم،دلم میخواد فکرم رو رو کارام و هدف هام بذارم و خوب بتونم تمر کز کنم تا از پس همشون بر بیام و دیگه اشتباهات قبلیم رو تکرار نکنم.یعنی واقعن آرزو میکنم بتونم از اشتباهاتم درس بگیرم و این فقط تو حرف نباشه.
واسه هم دوستان و عزیزانم سال خوبی رو آرزو میکنم و از ته دلم میخوام که شاد باشن و سالم و موفق.


 
برای تو:همیشه  هر جا هستی شاد باشی و موفق،مراقب خودت باش...
نظرات 6 + ارسال نظر
mohsen جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:28 http://parto.blogsky.com

سلام خوبید؟سایت قشنکى دارید‏!‏

فلفل جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 17:49

سلام سحرجان، عالی بود، منم دقیقا همین چیزایی که تو گفتی :)

مرسی فلفل جون،امیدوارم سال خوبی داشته باشی و همه مشکلاتت حل شن

الیکا جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:22

نبودم
اما تو هم نبودی یا به من سری نزدی
عید مبارک

مگه میشه بهت سر نزنم الیکا؟اما تو دیر به دیر آپ میکنی،سال خوبی داشته باشی عزیزم و با یه روحیه خوب

فلفل شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:09

تو هم سال خوبی داشته باشی سحر مهربونم، ایشالله هردوتامون به همه این چیزایی گفتی برسیم :)

مرسی فلفل جونم،خیلی مهربونی

امین شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:00

سلام مرسی ممنونم باشه مراقب خودم هستم:)))))


ایشاله که امسال سال خوبی برات باشه وبتونی به آرامش برسی

امین تا حالا اگه نامزد دشتی،الان زن داری ها،از من گفتن!!!!:)))))
ایشالا سال خوبی هم برای تو باشه در کنار خانومت و پر از شادی

فلفل دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:53

سحر جون سال نو مبارررررررک! دیگه واقعی واقعی سال نوه!

مرسیییی عزیزم،این بار دیگه واقعی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد