حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

یکی لطف کنه واسم عیدی پک کامل کتاب های هری پاتر و به زبان اصلی بخره،ناقابل بخدا ۱۲۰- ۳۰ دلار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همیشه دوست داشتم کادو واسم کتاب بگیرن،اما تقریبا کسی واسم این کار و نکرد،البته جز  بچگی  هام،که اونم بیشتر پدر بزرگم واسم میخرید،و البته دوستم،که با هم از نمایشگاه خریدیم،یعنی خرید واسم ...
نظرات 2 + ارسال نظر
امین دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:54

خوب شد گفتی ها
اگه برنده جایزه بشی
جایزه تورو عوض با کتاب عوض میکنم خوبه؟:))

من اگه امضا کنم که برنده نمیشم راضی میشی؟
ولی اگه خواستی بهم کتاب بدی لطفآ همون پاک هری پاتر باشه

امین سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:41

چرا نا امیدی
واسه خدا کاری نداره
من میدونم
تو میتونی سحر :))

نا امید نیستم،نمیخوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد