حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

دیشب تو ماشین که بودم داشت آهنگ چشمات مهرنوش پخش میشد و من باهاش میخوندم یهو یاد  این افتادم که گفته بودی چشمام تا همیشه مال تو چون میدونم دوستشون داری،حتا بعد جداییمون هم باز این رو گفتی،یهو ساکت شدم،گفتم لابد الان دیگه این نظر رو نداری...
نظرات 2 + ارسال نظر
الیکا پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:18

عیدت مبارک سحری
از وقتی همو میشناسیم درد داشتیم
امید دارم زودی واسه تو تموم شه
نمیدونم را اما دلم واست روشنه

مرسی الیکا جون،عید توام مبارک،کامنتت واسم پر از حس خوب بود
امیدوارم هر چه زود تر شاد ببینمت

فلفل جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:39

سحر من از صدای مهرنوش خیلی خوشم میاد، اتفاقا اولین بار چند روز قبل از برگشتن شازده این آهنگ چشمات رو شنیدم و کلی با حال و هوای اون موقعم می خورد. اون موقع عاشق این بودم که یه بار دیگه بتونم تو چشمای واقعی شازده نگاه کنم...

دقیقن میدونم چه حسیه،منم همیشه عاشق این بودم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد