حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

من ۲ تا امتحان داده بودم که نتیجش واسم خیلی مهمه،اولی رو وقتی امتحان دادم میدونستم بد دادم و به احتمال زیاد باید دوباره امتحان بدم،اما بدیش این بود که تا سال دیگه این امتحان تو ایران برگزار نمیشه و باید برم یه کشور دیگه،امروز نتیجش اومد و همونطور که خودم حدس میزدم خوب نبود،منی که همیشه کلی ناراحت میشدم اینبار فقط لحظه ای که نمرم رو دیدم ناراحت شدم،چون از موقعی که رفتم دانشگاه اونقد سختی و ناراحتی کشیدم که احساس میکنم ضد ضربه شدم و واقعا خوشحالم از این حالتم ،دلم نمیخواد ضعیف باشم اونم واسه نتیجه ی یه امتحان که طبعا قبل جبران،فقط تنها چیزایی که اذیتم میکنه هزینه ای که باید بکنم و اینکه مادر و پدرم از دستم ناراحت نباشن که من زحمت نکشیدم....ای کاش میتونستم خودم هزینه کارام رو بدم...خدا بزرگه...مگه نه؟

نظرات 4 + ارسال نظر
علی اکبر جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:26 http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
ان شالله که موفق می شین .. امیدتون به خدا باشه

موفق باشی

ممنون

فلفل جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 17:46

سلاااااااام سحرجونم، آفرین، می دونی به نظر من مهم اون اتفاقی که واست می افته نیست، بلکه مهم approach تو به اون اتفاقه.
البته بعضیا می گن تو هرچی ضدضربه بشی بیشتر توسط خدا امتحان می شی! و بیشتر با مشکلات روبرو می شی! اما جواب این خیلی ساده است. زندگی دو حالت داره:
1. خدا هست و معاد هست و واقعا خدا وقتی ما بیشتر ضدضربه بشیم بیشتر امتحانمون می کنه، که در اینصورت اون چیزی که نصیبمون می شه ارزششو داره، عین یه دانش اموز درسخون که نتیجه تلاشش مثلا قبولی در کنکوره که مشکلاتش با رفتن به دانشگاه خیلی سختتر می شه ولی ارزششو داره.
2. اینی که می گن مزخرفه و احتمالا خدایی و معادی وجود نداره، پس اگه اینجوریه اصلا اینطوری نیست که با ضدضربه شدن خدا بیشتر امتحانت کنه. و در ضمن این زندگی دوروزه ارزش هیچ غصه خوردنی رو نداره. سختی هایی که به آدم وارد می شه دست خود آدم نیست که، پس چرا وقتشو واسه غصه خوردن تلف کنه؟ باید این دوروزه عمرو خوش باشههههه

سحرجون مطمئن باش پدر و مادرت متوجه هستند که تو چقدر داری تلاش می کنی و خوشحالن که دختری به این خوبی دارن و تو رو برای رسیدن به اهداف بزرگت کمک می کنن.

بالاخره پذیرش گرفتن برای همه خرج داره، وقتی که تو انشالله به نتیجه رسیدی می تونی همه اینا رو جبران کنی.
دیگه الان بچسب به حسابی خوندن که وقتی می ری دبی خوش بگذرونی ها! :)))))

مرسیییییییی فلفل جون که انقدر حرف های خوب خوب بهم میزنی و بهم امید میدی،واقعن تو این مدت خیلی بهم کمک کردی همه جوره،واقعن ممنونم

... شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:50

سحر من مطمئنم تو می توونی، این روزا رو منم داشتم، واقعا سختی زیاد داره ولی تو رو خدا نذار این استرسای لعنتی بازم عقب بندازنت. سحر دلم برات تنگ شده!

استرس هم به اندازه ی عمر تو زندگی من رو عقب انداخته،بازم فک میکنم خدا من رو خیلی دوست داشته که الان اینجایی که هستم ایستادم...واقعن ممنونم از دلداریت،ای کاش شب قبل از امتحان هم اینا رو بهم میگفتی...

امین شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:41

آره خدا بزرگه
خیلی خوبه داری قوی میشی
یا بهتر بگم داری بزرگ میشی و واقع بین
آفرین

اره دیگه کم کم باید بزرگ میشدم
ممنون امین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد