حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

۱۳

همه میگن ۱۳ عدد نحسیه،من ۱۳ اسفند امتحان دادم،۱۳ فروردین نتیجش میاد!اما من ۱۳ شهریور با تو دوست شدم،پس امکان نداره ۱۳ نحس باشه...
نظرات 1 + ارسال نظر
فلفل شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 18:18

سحررررررررر؟ چه خبر شده؟؟؟؟ کلک قایمکی؟ ... کیه؟ این پست خصوصی مال کیه؟ کی روش نظر گذاشته؟ دوباره با هم دوست شدین؟ بهرحال پست هات حس شادی می ده. ایشالله همیشه شاد باشی. سیزده هم نحس نیست. من خودم تو سیزده خیلی خبرای خوب شنیدم :))

فلفل جون به نظرت تابلو نیست اون پست مال کی بود و کی واسش نظر گذاشته؟
الان ۲ تا دوست خوبیم
راستی به صندوق پستیت میل زدم اگه راهنماییم کنی ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد