حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

یعنی مادری دارم که خیلی باحاله،هنوز نتیجه امتحان زبانم نیومده،میگه تو نمیخوای کلاس زبان بری؟همه دارن میرن کلاس اون وقت تو میخوای باز خودت بخونی؟!!!!!!!
کلا خانواده ای دارم که که خیلی بهم روحیه میدن!!!!!بخدا روحیم خوب بوده،اما وقتی اینا رو میگن میگم لابد نتیجم افتضاح میشه...
نظرات 2 + ارسال نظر
فلفل سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:03

سحرجون خب قبل امتحان که این حرفا رو بهت نزدن، الان که بعد امتحانه دارن آمادگی توت ایجاد می کنن که اگه نتیجه خوب شد کلی خوشحال بشی اگه هم خدایی نکرده اونجوری که می خواستی نشد آمادگی داشته باشی ;)

این که بد نیست؟ :دی

نتیجه شنبه میاد؟

فلفل خوشم میاد خیلی خوب توجیح میکنی:دی
اره عزیزم شنبه میاد،منتظر باش

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:02 http://www.ermiya14.blogsky.com

منم مثل توام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد