حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

باید بشینم یه برنامه ریزی درست و حسابی واسه کارام بکنم،نباید بذارم ایندفه همه چیز بیخودی خراب شه،باید نهایت تلاشم رو بکنم،باید دوبار شروع کنم واسه امتحان هام خوندن و حتما باید در کنارش ورزش کنم تا سر حال باشم و زود خسته و مریض نباشم،میخوام شاد باشم

نظرات 2 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:23

بله انشاله
بیشتر ورزش کن
از قدیم گفتن عقل سالم در بدن سالم است
و
زنیرو بود زن را راستی ز سستی کژی آردو کاستی
و
مزن بر سر ناتوان دست زور
و
همینا دیگه
کلا ورزش خوبه:)

ممنون از این همه ضرب المثلی که که گفتی

فلفل چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:56

ایول به این همه انرژی، آفرین آفرین،
بیا با هم ورزش کنیم :)

از شعرای امین هم خیلی خوشم اومد :)))

راستی کی می ری دبی؟ دبی قرار بود بری دیگه؟

اره بیا با هم ورزش کنیم
هنوز معلوم نیست،هر موقع آماده بودم میرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد