حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

خدایا یعنی روزی میشه که منم بیام اینجا،با خوشحالی بگم که منم پذیرش  گرفتم،کارام درست شده،اونی که دوستش دارم خوشحاله و میخواد بیاد پیشم؟خیلی نا امیدم ...




پی نوشت:تو رو خدا اینکه میبینی میگم نا امیدم ناراحتت نکنه،مطمئن باش من همه تلاشم رو اینبار  میکنم
پی نوشت:این آهنگ و شعرش رو خیلی دوست دارم


نظرات 2 + ارسال نظر
الیکا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:30

سلام سحر جون
نتونستم از نوشته هات بفهمم که هنوز باهاشی یا نه
اما امید دارم روزگار باهات راه بیاد عزیز

مرسی عزیزم،اره یه جورایی باهاشم،امیدوارم زندگی واسه توام همیشه خوب و شیرین باشه

فلفل چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:57

سحرررررررر خیلی آهنگ قشنگی بودددد، از ته دلم آرزو می کنم که یه روز بیام و تو بلاگت بخونم که نوشتی منم پذیرش گرفتم و اونی که دوسش دارم خوشحاله و داره میاد پیشم... ایشالله به زودی ایشالللللهههههههه

مرسیییی عزیزم،فلفل جون مرسی از این همه امیدی که بهم میدی،امیدوارم همه چی برات خوب پیش بره خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد