حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

تو ناراحت نباش،شاد باش،بخند،من طاقت ناراحتی تو رو ندارم...
نظرات 6 + ارسال نظر
mahdi یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:12 http://random66.blogsky.com

خسته نباشی.....خوب بود.

فلفل یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:55

چرا ناراحته؟ :(

به خاطر خیلی چیزا

فلفل یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:56

سحرجونم می شه وبلاگ منو از لیست لینکهات برداری، مرسی :*

باشه عزیزم :*

فلفل جون،من لینکت رو برداشتم،اما نمیدونم چرا هنوز داره نشون میده،فک کنم تقصیر گوگل،یه کم صبر کنی درستش میکنم

فلفل دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:17

چرا همه چی تقصیر گوگله؟

مثلا چیا؟ (ناراحتی رو می گم)

واسه این که لینک های وبلگ من گودریه،و من نوشته هام رو تو
http://www.google.com/transliterate/persian ثبت می کنم

الان نمی تونم چیزی بگم عزیزم

امین سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:35

آخی نازی:)

فلفل چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 18:13

یه چیزی هم برای ما بنویس! :(

عزیزمممم چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد