حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

خیلی طول کشید تا بفهمم آدما با هم خیلی فرق دارن،که دیدشون با هم متفاوته،مخصوصا اگه از دو جنس مختلف باشن.یاد گرفتم اگه کسی اون عکس العملی که من میخواستم و انجام نداد یا اون کاری رو که من انتظار داشتم،دلیل بر بد بودنش یا خیلی چیزای دیگه نیست،تنها دلیلش  همون   تفاوته . چیزی   حدود   5   سال طول  کشید این ها رو  بفهمم،کم نیست،اما  امیدوارم  1 روزه فراموششون نکنم...

نظرات 5 + ارسال نظر
فلفل پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:45

پنج سااااااال!؟ وای من اول راهم

حالا منظورت دقیقا چی بود؟

آقا می شه اون پست رمزدارو رمزشو به من بدی؟

خوب شما ها که وبلاگ من رو میخونین،همیشه همه چیز رو از دید من نگاه میکردین،شاید فک نمیکردید که این سحر هم عیب هایی داره و اشتباهاتی کرده،حالا کم کم دارم سعی میکنم بفهمم و بزرگ شم
نخیر نمیشه،فلفل باور کن چیز خاصی نیستن

امین پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:56

آره واقعا تفاوت دارن
هروقتم که فراموش کردی بیا وب منو بخون
اینو جدی گفتم

اره،نکته ی خوبی رو گفتی،وب تو رو هم که همیشه میخونم

فلفل پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:46

آره خب همه آدمها یه سری خوبی دارن یه سری عیب، مهم اینه که عیباشونو برطرف کنن... اصلا این جور رابطه ها عین معجزه است برای رفع عیبهای آدم...

امینو ببین از آب گل آلود ماهی می گیری؟

اما جدا بلاگ امین خیلی کمک می کنه که بفهمیم تفاوته که خیلی وقتا باعث دلخوری می شه

اره دیگه امین تبلیغ وبلگ خودش رو میکنه

پسرایرانی پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:16 http://persianson1.blogsky.com

بی اغراق بگم...از ته دل خوشحالم....واقعا می گم...

اینکه یه نفر دیگه توی این ملت 75 میلیونی،به جمع با منطق ها پیوست،برای من خوشحال کنندست....

این درک زیبای تو یعنی قبول مخالف و شروع یه زندگی با حاکمیت منطق...ای کاش همه مثل تو بشند....آمین

برات خوشحالم و بهت تبریک میگم

ممنونم

مهسا یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 http://deleasemooni.blogsky.com

باز خوبه تو اینارو بالاخره بعد ۵ سال فهمیدی...خدا کنه ما هم اینارو بفهمیم
به منم سر بزن...نظراتم بگو...خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد