حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

کمی آهسته تر زیبا،کمی آهسته تر رد شو...

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:46 http://www.girllown.blogsky.com

من




پری کوچک غمگینی را




می شناسم که در اقیانوسی مسکن دارد




و دلش را در یک نی لبک چوبین




می نوازد آرام آرام




پری کوچک غمگینی که شب از یک بوسه می میرد




و سحرگاه از یک بوسه به دنیا خواهد آمد ”

بیا پیشم


فلفل جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:23


آهنگ وبلاگ من؟
من عاشق این ترانه و عاشق این آهنگم:
مرا جای خودم بگذار،
خودت را جای گهواره،
و آغوشی تسلّی بخش،
کنارم باش همواره...

کمی آهسته تر زیبا،
کمی آهسته تر رد شو،
کمی آهسته تر خسته،
کمی آهسته تر بد شو...

اره دیگه،کاری کردی که همش دارم بهش گوش میدم

الیکا جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:26

شاد باشی عزیزم

توام همینطور الیکا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد