حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

چه جوری میشه ۵ کیلو وزن اضافه کرد؟بعد سالها رفتم خیاطی،اندازم رو گرفت،نشسته بودم داشتم لباسهایی رو که دوخته بود میدیدم،هر جور نگاه میکردم میدادم خیلی سایزشون از من بیشتره،گفتم اینا سایزشون زیاده نه؟گفت اره،تو اصلآ خودت رو با کسی مقایسه نکن،من تا  حالا مشتری نداشتم که دور بازوش ۲۲ cm بوده باشه!!!!!!

البته نظرش این بود که من سایزم خوبه!!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
الیکا چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:19

سلام سحر جون
نیستم وگرنه تند تند میومیدم

سلام عزیزم،عیب نداره،همه چی خوبه؟روحیت بهتره؟

فلفل چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:25

سلام سحرجون، وزن اضافه می خوای؟

اره اگه داری بهم قرض بده

امین چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:18

چرا این دخترا همش به فکر اضافه وزنن
بخدا خوب نیست
کافیه شروع کنی به اضافه وزن دیگه مثل بادبادک باد میشی:))
نکن اینکارو همون لاغریت بهترین نعمت خداس که بهت داده

اضافه وزن واسه من همیشه یک رویا بوده،بابا خسته شدم انقد همه بهم گفتن چقد لاغریییی،مطمئن باشین در تصور شما ها نمیگنجم

من نمیخوام چاق شما،فقط میخوام یه کم متعادل شم،واگر نه خودم بیشتر از همه از چاقی میترسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد