حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

هنوز کلی مشکل دارم و کلی ناراحتی،کلی دلم میگیره بعضی وقتا و گیج میزنم،اما به قول دوستم سعی میکنم من یه مشکل اضافی درست نکنم و کارام و درست رو به موقع انجام بدم و یه بار اضافی نباشم....مرسی که کنارمی عزیزم...
بچه ها واسم دعا کنین،این روزا بد جوری محتاجم...

نظرات 2 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:39

ایشالا که همه مشکلاتت حل بشه
خوب شد اومدی هر وقت میومدم این پست رمز دارتو میدیم روحیم کدر میشد:))

ممنون امین،خودمم خسته شده بودم از بس ننوشته بودم

فلفل پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:46

ای بابا اسفند دود کنین، رونما بیارین، سحرخانوم پست جدید گذاشتن

آفرین دختر حرف گوش کن
ایشالله سحر به هرچی دوست داری برسی، ولی اگه یه کم توضیح می دادی ما می فهمیدیم مشکلاتت چی ان خوب بود، شاید خودتم خالی می شدی

خدا روشکر که عزیزت کنارته


مرسی عزیزم،ترجیح میدم صحبتی ازشون نکنم تا برام بیشتر نشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد