حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

وقتی ناراحتی و بی حوصله ،منم همینجورم.حوصله هیچی رو ندارم،خوشحال باش و آروم،من همیشه واست دعا میکنم،مطمئنم همه چی به خوبی و خوشی حل میشه عزیزم ...

نظرات 5 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:56

ایشالا

الیکا چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:05 http://www.elika2r.blogfa.com

عزیزم اگه من نیام تو هم نمیای؟
همیشه به یادتم اما این روزا سرم خیلی شلوغ بود خوش باشی
خواستم حالی پرسیده باشم

الیکا جون من به یادتم همیشه،اما نمیدونم چرا نمیتونم تو بلاگفا واست نظر بذارم،کد نظرخواهی واسم نمیاد،همیشه شد و سالم باشی خانومی

فلفل پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:55

گاهی فکر می کنم چقدر بده وقتی دو نفر یکی می شن، انگار غمها دو برابر می شه، وقتی اون یکی حوصله نداره، تو هم یهو داون می شی، غمناک می شی،...

البته عکسشم صادقه، شادی هات هم دوبرابر می شه، ایشالله شادیهاتون بیشتر باشه سحرجون

مرسی فلفل جونی،ولی من این یکی شدن رو دوست دارم...

بانوی اجاره ای شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 http://wf3.blogsky.com/

همیشه به شادی ..

فلفل سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:46

اجازه هست بپرسم اون خبر خوب چیه؟

اره عزیزم،دوستم واسه دکترا پذیرش گرفت
فلفلی هفته بعد GRE امتحان دارم و کلی استرس دارم،بهم نخندیا اما ریاضیشو اصلآ خوب نمیزنم از بس که حواس پرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد